با توجه به اینکه کانال های ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند ، تصمیم گرفتیم در این مطلب 3 کانال تلگرام محبوب و پرجمعیت ایرانی معرفی نماییم. اگر میخواهید بزرگترین کانال های تلگرام ایرانی و فارسی را بشناسید کافی است با ما همراه شوید .

پس از اجرا اولین بار کانال در پیام رسان تلگرام ، شاید کمتر کسی از کاربران اپلیکیشن تلگرام فکر می کرد که کانال تلگرام در میان مردم تا این حد محبوب شود و به راهی بسیار ساده برای کسب درآمد از طریق تلگرام تبدیل شوند. امروزه کانال های تلگرام بخشی از زندگی کاربران ایرانی تلگرام است و مردم روزانه برای چرخ زدن و مطالعه مطالب مورد نظر خودشانبه آن ها سر زده و بازدید میکنند.با توجه به آمارهای ارائه شده توسط تلگرام ایران یکی از پر جمعیت ترین کشورهای اپلیکیشن تلگرام است. پس طبیعی است که کانال های ایرانی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار بوده و اعضا بسیاری نیز داشته باشند.


1 - کانال تلگرام هانیستا

کانال موبوگرام


تعداد اعضا حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر

آدرس کانال تلگرام : hanista_channel@

اپلیکیشن موبوگرام از محبوب‌ترین تلگرام‌های غیر رسمی در ایران بوده و کاملا مشخص است که کانال اصلی موبوگرام یکی از پر‌کار برترین کانال تلگرام در ایران باشد.


2 - کانال تلگرام خبر فوری

کانال خبر فوری

تعداد اعضا حدود 2 میلیون و 400 هزار نفر

آدرس کانال تلگرام: akhbarefori@

کانال خبر فوری با توجه به درج اخبار بصورت کوتاه و مفیدو همچنین استفاده از منابع معتبر و مختلف و خبررسانی در سریعترین زمان با اطلاعات دقیق توانسته کاربران بسیاری را در کانال تلگرام خبر فوری جذب نماید و جز یکی از بزرگترین کانال های تلگرامی در ایران و جهان قرار داشته باشد.پیشنهاد میکنم اگر می خواهید از آخرین اخبارها بصورت منظم و با کیفیت بالا با‌خبر شوید  کانال خبر فوری گزینه بسیار مناسبی در حوزه خبر می باشد و به آن بپیوندید.


3 - NiazCom | کانال تلگرام ترفند


کانال تلگرام ترفند

تعداد اعضا حدود یک میلیون و 500 هزار نفر

آدرس کانال تلگرام: niazcom_ir@

کانال ترفند، یک کانال تلگرامی بسیار عالی برای تمام افرادی که می‌خواهند روش های مفید برای داشتن زندگی بهتر را یاد بگیرند می باشد.


موفق باشید